lørdag 29. mars 2014

9. plass på digitalbok.no sin bestselgerliste!?

Jeg stakk innom Digitalbok.no for å snoke rundt i boktitler, og til min totale overraskelse ser jeg at den lille krimhistorien min "Døden & Djevelen" har havna på 9. plass på bestselgerlista. Jeg mener hæ? Det er jo sikkert tusenvis av bøker tilgjengelig der! Historien er ikke akkurat noe litterært mesterverk, men den har nok livets rett rent språkmessig sett. Antar også det hjelper at den kun koster 9 kroner (og for å være ærlig, å selge ebøker til over femtilappen - uavhengig av hvor mange ord de består av - er hysterisk komisk; der har norske forlag noe å lære av det store utland). Moro er det i hvert fall!


Utdrag kan leses her, og eboka lever her.



Ha en god dag videre, mennesker!

[Ed: En stund etter at jeg skrev denne posten havnet til slutt "Døden & Djevelen" på 3. plass!]



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar