onsdag 31. juli 2013

Hyggelig velkomstpakke fra Publica

I forrige uke fylte jeg ut et kontaktskjema med litt grunnleggende info om meg, for å forenkle kontakten mellom forfatter og forlag, bl.a med tanke på royalties, boktittel, adresse, etc. Noen dager senere fikk jeg mail om at en pakke var på vei, helt ut av det blå. Og idag ble pakken hentet, og det viste seg å være en koselig velkomstpakke full av diverse greier som kan være til nytte og glede:



I tillegg til dette fikk jeg 12 bøker i flere forskjellige sjangre som fungerer svært godt til å gi meg et bilde av hva forlaget har gitt ut til nå. Disse forfatterne er vel nå strengt tatt på vei til å bli mine kolleger i yrkesmessig forstand. Det minste jeg kan gjøre er å vise fram bøkene deres, slik at de som måtte føle en dragning mot noen av dem kan bestille bøkene her



Ellers er jeg fortsatt i prosess av å revidere manuskriptet en siste gang før det skal sendes inn til forlaget for første korrektur og språkvask.

Til neste gang, fred ut :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar